Jak pomagamy uporządkować Twój biznes?
Nasz dział IT składający się z blisko 180 osób, stale pracuje nad rozwojem narzędzi Krajowego Rejestru Długów BIG SA. Ponad 60 programistów rozwija nasz system i dostosowuje go do Twoich potrzeb tak, abyś mógł w łatwy sposób korzystać z niego 24h/7 dni w tygodniu.
Jak najłatwiej korzystać z usług KRD BIG SA?
Chcesz sprawdzić swojego klienta, monitorować jego sytuację, albo odzyskać swoje pieniądze?
Sam zdecyduj, jak to zrobisz.
Z naszych usług możesz skorzystać zawsze, gdy tego potrzebujesz i w każdym miejscu, gdzie dociera Internet.
W biurze, w domu, w podróży, w trakcie negocjacji u klienta, gdy podpisujesz umowę lub wystawiasz fakturę. Wystarczy komputer, laptop bądź smartfon z dostępem do Internetu. Skorzystaj
z przeglądarki WWW i zaloguj się do naszego Panelu Klienta lub włącz aplikację KRD na swoim smartfonie, by móc:
-
szybko sprawdzić kontrahenta i ocenić, czy warto robić z nim interesy,
-
monitorować sytuację finansową klientów,
-
skutecznie i bez prowizji odzyskać swoje pieniądze.
Korzystasz z tych programów?
-
Asseco WAPRO
-
InsERT
-
Comarch OPT!IMA
Mamy dla Ciebie bardzo dobrą wiadomość!
Wymienione systemy są już zintegrowane z KRD BIG SA. Wystarczy zamówić i zainstalować moduł KRD, by szybko i w prosty sposób sprawdzać, monitorować i dopisywać wszystkich swoich kontrahentów. Bezpośrednio z Twojego programu finansowego.
Masz wielu kontrahentów i wiele zobowiązań?
Chcesz być skuteczny i przekazywać nam informacje o wszystkich zobowiązaniach swoich dłużników? Stworzyliśmy dla Ciebie aplikację, która w łatwy sposób pozwoli Ci masowo:
-
sprawdzać klientów,
-
dopisywać dłużników,
-
aktualizować informacje o zadłużeniu.
Chcesz zautomatyzować ocenę dłużników i windykację?
Twoja firma dział w dużej skali? Chcesz monitorować i sprawdzać wielu kontrahentów bezpośrednio ze swojego systemu?
Dla naszych strategicznych klientów przygotowaliśmy protokoły wymiany danych, dzięki którym zautomatyzowali wymianę informacji z naszym rejestrem. Z KRD API korzysta już kilkuset klientów.