Sprawdzanie – pobranie informacji gospodarczej – serwis Chase
Co zyskają użytkownicy Twojego systemu dzięki weryfikacji kontrahentów?
Nasze badania pokazują, że prawie 86% przedsiębiorców ma mniejsze lub większe problemy
z odzyskiwaniem należności. Współpraca z zadłużonymi podmiotami naraża firmy na straty
i ograniczenie ich płynności finansową. By ustrzec naszych Klientów – w tym użytkowników Twojego systemu, którzy podpiszą z nami umowę – przed tymi przykrymi konsekwencjami, udostępniamy usługę sprawdzania kontrahenta w KRD BIG SA.
Integracja z serwisem realizującym pobranie informacji gospodarczej pozwoli Twoim klientom:
-
zweryfikować kontrahenta i uniknąć strat,
-
ocenić ryzyko transakcji,
-
ustalić dogodne warunki współpracy,
-
odpowiednio zabezpieczyć transakcję.
Jak działa serwis CHASE?
Pobranie informacji z naszego rejestru realizuje synchroniczny protokół wymiany danych o nazwie kodowej CHASE. Ze względu na skalę wdrożeń i wysokie wymagania naszych klientów, serwis ten:
-
spełnia wymogi ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych,
-
oferuje kilkusekundowe czasy odpowiedzi, nawet w szczycie ruchu,
-
jest dostępny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
-
opiera się o standard XML i dzięki temu, jest niezależny od platformy, co ułatwia wymianę danych pomiędzy różnymi systemami.
Opis techniczny / Dokumentacja