Sprawdzanie – pobranie informacji gospodarczej – serwis Chase

Co zyskają użytkownicy Twojego systemu dzięki weryfikacji kontrahentów?

Nasze badania pokazują, że prawie 86% przedsiębiorców ma mniejsze lub większe problemy
z odzyskiwaniem należności. Współpraca z zadłużonymi podmiotami naraża firmy na straty
i ograniczenie ich płynności finansową. By ustrzec naszych Klientów – w tym użytkowników Twojego systemu, którzy podpiszą z nami umowę – przed tymi przykrymi konsekwencjami, udostępniamy usługę sprawdzania kontrahenta w KRD BIG SA. Integracja z serwisem realizującym pobranie informacji gospodarczej pozwoli Twoim klientom:
  • zweryfikować kontrahenta i uniknąć strat,
  • ocenić ryzyko transakcji,
  • ustalić dogodne warunki współpracy,
  • odpowiednio zabezpieczyć transakcję.

Jak działa serwis CHASE?

Pobranie informacji z naszego rejestru realizuje synchroniczny protokół wymiany danych o nazwie kodowej CHASE. Ze względu na skalę wdrożeń i wysokie wymagania naszych klientów, serwis ten:
  • spełnia wymogi ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych,
  • oferuje kilkusekundowe czasy odpowiedzi, nawet w szczycie ruchu,
  • jest dostępny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
  • opiera się o standard XML i dzięki temu, jest niezależny od platformy, co ułatwia wymianę danych pomiędzy różnymi systemami.
Opis techniczny / Dokumentacja